SLIDES

Slideshow

1 / 6
2 / 6
3 / 6
4 / 6
5 / 6
6 / 6

Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

Συνεχιζονται οι κινητοποιησεις των βατικιωτων αγροτων =συμπαραστεκεται ο εμπορικος κοσμος της Νεαπολης και οχι μονο








Πραγματοποιηθει σημερα συγκεντρωση των βατικιωτων αγροτων στο σημειο που βρισκεται
το''μπλοκο' τους και στην συνεχεια προχωρησαν προς την Πλατεια της Νεαπολης .
Συμπαρασταση στους αγροτες  εδειξε ο εμπορικος κοσμος της Νεαπολης κρατωντας κλειστα
τα μαγαζια τους για ολη την ημερα.
====================================================================
Για πρωτη φορα συνεβη κατι τετοιο στα Βατικα γεγογονος που δειχνει οτι κατι αλλαζει
στην σκεψη των κατοικων. Το χαρακτηριστικο της συγκεντρωσης ηταν η προσελευση
νεων παιδιων που δειχνουν αποφασισμενα να φτασουν μεχρι το τελος .
======================================================================
Εαν τελικα περασει το νομοσχεδιο αυτο το οποιο εχουν αποδεχτει και καποιοι απο τις
προηγουμενες κυβερνησεις και επιλεχθηκε ο 'Αλεξης'' να τα υλοποιησει μπαινει η ταφοπλακα
και στον προτογενη τομεα της αγροτιας. Οπωσδηποτε ολοι σχεδον συμφωνουν οτι πρεπει
να πληρωνουν φορους αλλα να ειναι τετοιοι που να αφηνουν περιθωρια στον πολιτη τετοια
που να μπορει να ζησει την οικογενεια του με αξιοπρεπεια. Τα μετρα αυτα οδηγουν στο
βαθος του γκρεμου  η χωρα δεν υπαρχει περιπτωση να βγει απο το τελμα  και οπως ειπε και
ενας παππους σημερα ''' παιδι μου ποτε δεν φανταζομουνα οτι θα περνουσα και δευτερη
κατοχη στην ζωη μου, που αυτη φαινεται οτι θα ειναι πολυ χειροτερη απο την πρωτη''
Ενας αλλος γεροντας μου ειπε το εξης== Παρ ολα τα χρονια μου μπορω και δευτερη φορα
στην ζωη μου να παλεψω και να σηκωθω ορθιος  εχοντας την αξιοπρεπεια μου  και την
χωρα μου ελευθερη '''

=====================================================================
Οι σωτηρες του εθνους εξαφανισμενοι =λιγοι - αδυναμοι προσπαθουν να σταθουν στις πριονισμενες
καρεκλες τους  ξεπουλωντας οτι απεμεινε  =
Αυτο που δεν θα παραδωσουν στους δανειστες/εκτελεστες ειναι =ΣΗΜΑΙΑ== ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ==

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου