SLIDES

Slideshow

1 / 6
2 / 6
3 / 6
4 / 6
5 / 6
6 / 6

Πέμπτη 26 Απριλίου 2018

Νοοκομειο Σπαρτης=== Τι διαπιστωσα κατα την διαρκεια της δεκαπενθημερης νοσηλιας μου λογω τραυματισμου μου

Κατα την διαρκεια της 15μερης νοσηλειας μου στην ορθοπεδικη κλινικη στο νοσοκομειο
της Σπαρτης διαπιστωσα τα κατωθι

1-  Πολυ καλη αντιμετωπιση του περιστατικου μου απο την ομαδα του Δ/ντη
     της ορθοπεδικης κλινικης   Κ.Βλαχου  =εγχειριτικα/μεταγχειριτικα

2-Πολυ καλη αντιμετωπιση απο το νοσηλευτικο  προσωπικο της ορθοπεδικης  καθ ολη την
    διαρκεια της παραμονης μου. (Προθυμοι-ευγενικοι-καλοι στην  δουλεια
    τους.

3-Το Το φαγητο αρκετα καλο - και οι χωροι δωματια διαδρομοι παντα καθαροι
=======================================================================
Επισης πρεπει να τονισω την ετοιμοτητα του νοσοκομειου Μολαων οπου εγινε η πρωτη διαγνωση
αντιμετωπιση της καταστασης μου μεχρι να γινει η διακομιδη μου στο νοσοκομειο Σπαρτης, καθως
 για την αμεση αφιξη/παροχη πρωτων  βοηθειων στον χωρο του ατυχηματος απο το προσωπικο
του ασθενοφορου (ιατρο-οδηγο)


=======================================================================
Μεσα στην δυσκολη οικονομικη κατασταση που βρισκεται η χωρα καποιες υπηρεσιες
στεκονται ορθιες  και ετσι ευχομαστε να παραμεινουν
    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου