«Αλλάζει η θάλασσα» των Βατίκων από το ανεξέλεγκτο αγκυροβόλι!
“ Ο υπουργός Βαρβιτσιώτης υποχρεωμένος να ξεκαθαρίσει το αγκυροβόλι των Βατίκων! ”
21 Δεκ 07:52 ΝΕΑΠΟΛΗ. Ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας δεν μπορεί να μείνει άλλο αμέτοχος στην υπόθεση του κόλπου των Βατίκων.
Ο λακωνικής καταγωγής υπουργός Μιτλιάδης Βαρβιτσιώτης θα πρέπει να εξετάσει την υπόθεση υποβάθμισης του κόλπου των Βατίκων που έχει μετατραπεί σε αγκυροβόλι όχι καιρού αλλά επισκευών.
Είναι γνωστό σε όλους ότι στον Βατικιώτικο κόλπο κάνουν επισκευές δεκάδες πλοία με ότι αυτό σημαίνει για την περιβαλλοντική υποβάθμιση της περιοχής. Μάλιστα όσιο γνωρίζουν αναφέρουν ότι οι επισκευές στα ύφαλα είναι συστηματικές και μεγάλης έκτασης.
Η θαλάσσια περιοχή έχει μετατραπεί σε επισκευαστικό λιμάνι χωρίς να μπορεί να αντιδράσει κανείς. Μάλιστα δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που όσοι προσπάθησαν να αναδείξουν το θέμα απειλήθηκαν με απομόνωση, στην καλύτερη των περιπτώσεων.
Τόσο μεγάλη είναι η αλλοίωση της θαλάσσια (και φυσικά υποθαλάσσιας» περιοχής που οι ψαράδες αναφέρουν ότι πιάνου ψάρια που δεν είναι των ελληνικών θαλασσών αλλά της Αυστραλίας. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι στο Βατικιώτικό κόπλο γίνονται όχι μόνο επισκευές αλλά τα πλοία αλλάζουν και «θάλασσα», δηλαδή αδειάζουν τα νερά από άλλες θάλασσες…
Το αντεπιχείρημα που λέει ότι από αυτή τη δραστηριότητα η Νεάπολη κερδίζει χρήματα θα πρέπει να ελεγχθεί και στην νομιμότητα και στη σκοπιμότητα. Άλλωστε δεν μπορεί να έχει τέτοια κοντόφθαλμη λογική οποιοδήποτε επιχείρημα την στιγμή που στην περιοχή πασχίζουν να αναπτύξουν τον Τουρισμό, η Ελαφόνησος και η Νεάπολη.
Το συνεχές, παρατεταμένο και ανεξέλεγκτο αγκυροβόλι μεγάλων πλοίων, η επισκευή τους (και όχι μόνον ο ανεφοδιασμός τους) εγκυμονεί πολλούς και διάφορους κινδύνους.
Η περιοχή έχει μέλλον μόνον αν έχει τουριστικό προσανατολισμό και σε αυτό δεν βοηθά η επισκευαστική ζώνη» που άτυπα αλλά εντατικά λειτουργεί.
Είναι φυσικό ότι για να αναπτύσσεται αυτή η δραστηριότητα υπάρχουν κέρδη των ναυτιλιακών εταιρειών και των ιδιοκτητών, μιας και η θέση του Βατικιώτικου κόλπου είναι ιδανική.
Το θέμα έχει και βάθος και έκταση γι’ αυτό και πρέπει ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας να ακούσει τα αιτήματα της τοπικής κοινωνίας που θέλει θάλασσες καθαρές και λειτουργίες νόμιμες.
Όταν μάλιστα υπάρχει ένα κλίμα τρομοκράτησης όσων αγγίζουν το θέμα, τότε ο υπουργός πρέπει να αναλάβει προσωπικά την επίλυσή του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου